Bağımsız aday sedyeden fotoğraf paylaştı: ‘Bitirdin beni Elazığ’


Elazığ'da bağımsız aday Hacı Güneş, kesinleşmemiş sonuçlara göre aldığı oya tepki gösterdi. Güneş sedye üzerinden fotoğraf paylaşarak "Bitirdin beni Elazığ" dedi.

Bağımsız aday sedyeden fotoğraf paylaştı: ‘Bitirdin beni Elazığ’
Abone Olgoogle-news

"Beni de deneyin, bir beş sene de ben sizi dolandırayım" sözleri ile gündem olan Elazığ Bağımsız Milletvekili adayı Muhammed Hacı Güneş, Anadolu Ajansı'nın kesinleşmemiş sonuçlarına göre 1869 oy aldı. 

Sosyal medya hesabından sedye üzerinde fotoğraf paylaşan Güneş, "Bitirdin beni Elazığ. Bu saatten sonra neyine güveneyim ben senin Elazığ" diyerek sonuçlara tepki gösterdi. Güneş, 5 saat önce yaptığı paylaşımda ise, "Sandıklara sahip çıkın. Daha noktayı koymadım" demişti.

Salıbaba Mahallesi Muhtarı Muhammet Hacı Güneş, Duvar’ın aktardığına göre seçimler öncesinde yaptığı açıklama ile gündeme gelmişti. "Yahu bir 5 sene de beni deneyin. Vatandaşlarımız bize yetki versinler. Bir 5 sene de ben sizi dolandırayım. Bir 5 sene de ben telefonlarımı kapatayım. Bize layık görmüyor musunuz?" demişti. 


Yorum Gönder

0 Yorumlar